10 Temmuz 2008 Perşembe

KAYGANA


Bu patatesli karışım küçüklüğümün hatırasıdır.oOyüzden ne zaman annemle bir araya gelsek anneme bunu mutlaka yaptırırım.Nedense annem gibi yapamıyorum.Sanırım onun sevgiside işin içine girince bu kadar lezzetli oluyor.

Bu arada arkadaşlar cok ilginç yorumlar alıyorum.Sizede oluyormu bu .Ben bu siteyi kimseyi memnun etmek için açmadım hoşlanmak zorunda değil kimse.Yapıcı önerilere her zaman açığım ama işi hakarete dönüştürmek saçmalık bence. O kişiye kendi blogunda başarılar diliyorum birde anlamadığım yabancı dille neden yazıyorlar blogu inceliyorsa türkçe anlaması lazım lütfen mesajları türkçe atalım.

malzemeler:


  • 5-6 patates

  • 3 yumurta

  • tuz, karabiber

  • tereyağ
yapılışı:
Patatesler haşlanıp iyice ezilir.İçine tuz ve karabiber eklenir,yumurtalar kırılır.Tavaya yağ konur karışım boşaltılır. Kaşığın tersiyle düzeltilir.Hafif ateşte kızartılır, bir düz tabak yardımıyla ters çevrilip diğer tarafıda kızartılır. Tabağa alınıp küçük kareler halinde kesilir sevis yapılır.Şimdiden afiyet olsun

1 yorum:

Adsız dedi ki...

very awsome.


second mortgage

ÇİKOLATALI TURTA....