16 Ekim 2009 Cuma

DUYGULU BİR RÜYA

Bu resimlere baktığımda kendi evlendiğim günlere gittim biz evleneli on yıl oldu duygu ozamanlar 11-12 yaşındaydı bizim düğünde mavi elbisesi bukleli topuzu ile hep aklımda.. şimdi büyüdü ve biz onu gelin ettik.
şimdi onun önünde bizim nedimeler vardı yıllar su gibi akıp gidecek .bir gün onlarıda bu şekilde göreceğiz inşallah..




duygum ve cihan..



benim biricik prensesim..



yüzün hep böyle gülsün meleğim..




ben ve canım dünyam..yemekte bir oynadı sormayın....





kız tarafı erkekleri...






bütün kızlar toplandık...






pastamız bence bir mucize başardım sizce....


hayat evlilikle çok şekil değiştiriyor. bir anda büyüyüveriyorsun sorumluklar ,mutluluklar kavgalar hepsi evliliğin bir parçası..
birbirinize başta saygıyı kaybetmeyin
yüzünüz hep gülsün
hep birbirinize bakarken içiniz titresin..
50 yıl sonra bile ilk günkü sevgiyi hissedebilin.
asla geri dönüşü olmayan sözler sarfetmeyin..
farklı yerlerde birer kişi beraberken tek insan olmayı becerebilin.
hayatta herşey geçici tek gerçekse sevgi...
sizleri seviyorum canlarım.. ömür boyu mutluluklar... bir yastıkta kocayın.....

5 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım maşallah çok güzel bir gelin olmuş...
Rabbim bir ömür boyu mutluluklar versin...

Sevil Şahin dedi ki...

canım alkımım öncelikle duygu ve cihana bir ömür boyu mutluluklar diliyorum seninde dediğin gibi bir yastıkta kocasınlar inşallah
canım benim kız o pastayı sen mi yaptın valla bravo sana AYAKTA ALKIŞLIYORUM SENİ....
bayıldım balım bayıldım emegine saglık görüntü şahane eminim tadıda öyledir
bak sana gelcem bir gun bende isterim o pastadan haberin olsun :))
canım ecrinde maşallah peri kızı gibi olmuş aman nazarlardan saklasın allahım
bu yorgunluktan sonra iyice dinlenmen gerek
kendine dikkat et kocaman öptüm seni balım

Sevil Şahin dedi ki...

bu arda balım yan taraftaki şu blogları yazdıgın yerde benim eski sitem var sana zahmet onu http://birdemliksohbet.blogspot.com olarak düzeltirmisin
sevgiler

birsence dedi ki...

gelinde sende herpinizde çok güzeldiniz bir ömür mutlu olurlar inşallah...
resimlere gelince şimdi tatlım bütün resimleri yüklüyorsun sonra aralarındaki boşluğu deleteyle siliyorsun..Birbirine yaklaştırıyorsun..yazı yazacaksanda arasına yazabilirsin tatlım...

fatma dedi ki...

ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN PASTANIZ SÜPER SANKİ PASTANEDE ALINMIŞ AMA KIZINIZ DAHA GÜZEL

ÇİKOLATALI TURTA....