11 Kasım 2010 Perşembe

İÇİNDE LEZZET VAR(BÖĞÜRTLEN SOSLU MUHALLEBİ)ÇOOOOOOOK YORGUN İSTANBULUN DOKTORLARI


herkese merhabalar biliyorum biranda kayboldum ama inanın çok yoğundum istanbul ah sistemine geçti ve biz neredeyse 1 aydır nefes almadan çalışıyoruz hele 1 kasıma gelmeden önceki hafta sonu bile çalıştık gece yarılarına kadar asmlerdeydik hatta ben kızımın yaşgününe bile katılamadım tüm misafirleri babaanne ve hala karşıladı ben eve geldiğimde saat21 geçiyordu.
1kasımda asmmizi açtık bu seferde kayıt işlemleri problem oldu 3 gece pcnin başında sabahladık bilgileri indirmek ayrı dert işlemek ayrı bu bayram tatili en çok bize yarıyacak gibi duruyor.biraz dinlenip eski formuma dönmem için.. artık ne yazı yazmak iyi geliyor ne pc görmek...çoooooooook yorgun istanbulun doktorları.....
Sırası gelmişken tatlının tarifini yazayım size...
malzemeler:
  • yarım paket margarin
  • 2 fincan un
  • 750gr süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 vanilya
  • hazır böğürtlen sosu
yapılışı:
  • margarin eritilip un konup kavrulur.
  • süt eklenip muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir.
  • kaplar su ile ıslatılıpyarısına kadar muhallebi konup sos dökülüp üzerine muhallebi dökülür.
  • bir gece dolapta bekletilip servis tabağına ters çevrilipsosla servis yapılır.
  • şimdiden afiyetler olsun

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....