8 Aralık 2010 Çarşamba

BERENİMİN ÇARÇABUK YAŞGÜNÜ

şamfıstıklı pudingli kurabiye bitter şokella eşliğinde...
sitemi takip edenler bilirler beren bizim yiğenimiz ama biz evlendiğimizde 3 yaşında olduğu için ona olan sevgim hep başkadır.
11 kasım yaşgünüydü. benim iş yoğunluğum nedeniyle benden birşeyler istememiş. hatta yaşgünü yapacağını bir gece önce öğrendim tabiiki arkadaşlarıyla..
cumartesi günü sabahtan kalkıp saat 10 da hazırlıklara başladım saat 12 bunları yapmıştım ben dahil hepimiz çok şaşırdık. her zaman insanın bereketi çok önemli.. kızımın bereketide ortada değil mi..
yengesinin huysuzu iyiki doğdun seni çok seviyorum bunu SAKIN unutma..

sucuklu ve sosisli poğacalar
kısır narekşili
mermer kek(fındık aramolı pudingli)
makarna salatası

3 yorum:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

yigenin yas günü kutlu olsun canim, nice mutlu huzurlu saglikli senelere InsAllah! ellerine, emegine saglik ,herbiri birbirinden lezzetli görnüyor..
sicacik sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Maşallah sana,tüm bunları çarçabuk yapıverdin yani :)
Allah herkese senin gibi,sevgi dolu ve hamarat yengeler nasip etsin..:)
Beren'e sağlık ve mutluluk dolu yıllar diliyorum..
sevgilerimle..

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Hepsi çok güzel ve iştah açıcı olmuş.Berene yeni yaşı sağlık ve mutluluk getirsin.

Saygılar.

ÇİKOLATALI TURTA....