11 Ağustos 2011 Perşembe

DENİZALTI CANAVARLARI

Serpinin yaşgününde konu deniz olunca denizi anımsatacak bir şeyler yapmak hoş olur diye düşündüm...
aklıma gelen bir kaç fikirden sonra akvaryum yapmak en güzel olanıydı...
önce planlamaları yaptım herşeyden önce mavi bir jöleye ve deniz yaratıklarına ihtiyacım vardıbu konuda çoooooooooook şekere çok teşekürler:)
aramadığınız kadar çok çeşit deniz yaratığı şeklinde şeker olduğunu biliyormusunuz...
balıklar,timsahlar,deniz yıldızları
su yılanları
ahtapotlar
renklerinide mavinin içinde kaybolmayacağı renklerden seçince bu çok kolay olacak diye düşündüm:(
dr oetkere ait kivi-elmalı ve limonlu jölelerden alıp çalışmaya başladım.
büyük bir fanusun en altını fındık kırıkları koydum sonuçta   kumda olmalıydı değil mi
jöleleri hazırladım sonuçta yeşil ve sarı karışınca mavi olması gerekti yanlış konu jöleyse kesinlikle olmuyor...jöle sıcak şekerleri koyduğunuz zaman şekerler eridi ve tüm hayalimde onlarla birlikte..
ama vazgeçmek yoktu hemen yeni bir plan uyguladım...
malzemeler:
1 paket kivi-elmalı jöle
1 avuç üzüm
10-15 tane sapları çıkarılmış kiraz
deniz yaratıkları
yapılışı:
jöle üzerindeki tarife göre hazırlanıpdikdörtgen borcama dökülür.
üzüm ve kirazlar içine dağınık olarak yerleştirilir.
oda sıcaklığına gelen jölenin üstüne hafifce bastırarak deniz yaratıkları yerleştirilir.
sofradaki o kadar çeşide rağmen en beğenilen ve tercih edilen lezzet elde edilmiş olur.
şimdiden afiyetler olsun..

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....