29 Eylül 2008 Pazartesi

HERKESE İYİ BAYRAMLAR CANLARIM











merhabalar; yarın bayram herkesin bayramını kutluyorum. Bu sene 9 günlük tatile rağmen istanbulda kalmayı tercih ettik. Bazen KARŞIYAKA'!a gitseydik diye aklımdan geçiyor ama olanoldu artık. O yüzden burda olmanın keyfini çıkarmanın yollarını bulmak gerek.O yüzden bu gün tüm gün yarın için birşeyler hazırladım. Hem kendim hemde kavınvaldem için.Ama en güzelleri bayram için hazırladığım çikolata ve trufflardı. Özellikle truffu ilk kez deniyordum .İkiside harika oldular e nede olsa acemi şansı.Bu başarımı ailem ve özelliklede kız kardeşimle paylaştım. (kendisi kısaca çikolara canavarıdır)ona göndermedim diye oldukça sitem etti bana. Neyseki öğretmenler günü için ona söz verdim böylece çikolatalarımın uzun yol üzerindeki etkisinide görmüş olacağım.





Söyledim sanırım ben çikolata sevmem ama bu iş kesinlikle terapi. Emekli olunca yada ek iş olarak kesinlikle çikolata ile uğraşabilirim.tabii bu konuda bana destek olup ÇİKOLATA ERİTME CİHAZI alan biricik kız kardeşiminde hakkını vermem lazım. Güzellik resimleri görünce iyice kızacaksın ama inan göndereceğim söz.Beyaz çikolatalarda oğlumun tabiiki.Şamfıstığının kabuklarını soymanın kolay bir yolunu bulursan işim dahada kolaylaşırhaberin olsun.





Bu arada ilk kez baklava yaptım. tabii hazır yufkayla. Beklediğimden iyi oldu ama bir dahaki sefere bu yufkalardan kıymalı börek yapacağım eminim oda harika olur.





Çikolatamı ve baklavamı beni seven ve sitemi ziyaret eden tüm dostlarıma gönderiyorum. bu kadar kısa sürede benide kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. İyiki varsınız. Hepinize iyi bayramlar diler ailenizle birlikte nice hayırlı bayramlar geçirmenizi temenni ederim.Tüm sevgimle alkım.





Bu arada canım ailem sizleri çok seviyorum. Hayırlı bayramlar diliyorum. iyiki varsınız. tüm sevgim sizinle.Gelecek bayram çikolatalar benden siparişlerinizi bekliyorum!!!! Sevgiyle kalın beni özlemeye devam edin Karşıyaka senide özledim bu arada...

1 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

Sevgiler

ÇİKOLATALI TURTA....