11 Nisan 2009 Cumartesi

HAVUÇLU MUFFİN şekline girmiş HAVUÇLU KEK





kızımın bu aralar kek anlayışı muffin. nedense yemesi çok hoşuna gidiyor o yüzden bütün kekleri muffinlerin içinde pişirmeye başladım.buda havuçlusu..içinde taneli birşey olunca yemeyen kızım nedense bu keke bayılıyor . her zaman diyorum çocukları anlamak bir sanat..ne zaman neyi seveceklerini bilmek imkansız gibi birşey neyse canım annemin dediği gibi yesinde ne isterse yesin!!!!
bu tarifi isterseniz kek kalıbında pişirebilirsiniz gerçekten harika bir tarif. eğer havuç olarak şeker havucu bulursanız tadı bir kat daha artıyor bilginiz olsun.

Yapılışı:
  • 4 yumurta
  • 2,5 su bardağı şeker
  • 3 tane havuç (rendelenmiş)
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı ceviz
  • 2 tatlı kaşığı tarçın
  • 2,5 -3 su bardağı un
  • 1 kabartma tozu
  • 1 vanilya

yapılışı:

  • havuç ve şeker karıştırılıp yarım saat bekletilir.
  • içine yumurtalar kırılıp iyice çırpılır.
  • diğer malzemeler eklenip 180 derecede yaklaşık 45-50 dakika pişirin.
  • şimdiden afiyet olsun.

3 yorum:

zerrin - misss dedi ki...

sevgili alkım, benimde favorim havuçlu kek. Kızınız ağzının tadını biliyor. :)

ellerinize sağlık

sıcacık sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

canım benim merhaba..

kusuruma bakma nolur bu aralar öyle yoğunum ki kimseciklere gidemiyorum. Benim kızlarda muffinlere bayılıyor .. küçük oldukları için cazip geliyo sanırım..

canımcım bu haftaki yoğunluğumu bi atlatayım valla cısını çıkartıcam..

çoook çook öptüm seni canım sevgiler

SEVİL dedi ki...

HIMMM BENDE COK SEVERİM HAVUÇLU KEKİ EVET MUFFİN OLUNCA DAHADA GUZEL GİDİYOR CAYIN YANINDA BENİM KIZDA SÜTLE BAYILIYOR BU KEKE ALKIMCIM CANIM ELLERİNE SAGLIK

ÇİKOLATALI TURTA....