5 Nisan 2009 Pazar

YALANCI ÇERKEZ TAVUĞU p.d.ç.s.e.40


Aslında tercihim gerçeği ama yalancısıda hiç fena olmuyor aslında. deneyin bence kesinlikle pişman olmazsınız.



bu tarif yasemine ait. kendisi benim hemşiremdi. karşıya taşınınca görüşmemiz zorlaştı ama her zaman kalbimde özel bir yeri olan biridir.sanırım pazartesi onu aramam gerek. şimdi fark ettim ki özlemişim ben arkadaşımı..


bu tarifi ayrıca p.d.ç.s.e 40 düzenleyen arkadaşıma gönderiyorum


malzemeler:




  • 1 tavuk gögsü


  • 1 su bardağı haşlanmış nohut


  • 1 su bardağı elle parçalanmış ceviz içi


  • 2 su bardağı yoğurt


  • 1 demet yeşil soğan


  • 4-5 kaşık mayonez


  • 1-2 diş sarımsak


  • yarımçay bardağı sıvıyağ


  • kırmızıbiber


yapılışı:




  • kemikli tavuk gögsü haşlanır.soğuyunca didiklenir.


  • nohut,ceviz içi ve yeşil soğan eklenir.


  • yoğurt ,sarımsak,tuz ve mayonez iyice çırpılır.


  • tavuklu karışımla karıştırılır.


  • üzerine yağda kızdırılmış kırmızı biber dökülür.


  • şimdiden afiyet olsun

3 yorum:

Adsız dedi ki...

CANIM ÇOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM..BENİ YANLIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN..HAZIRLADIM TARİFİ..YARIN YAYINDA..SEVGİLER..MİSSGİBİ

Adsız dedi ki...

HEP MERAK ETTİĞİM BİR LEZZETTİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM NEFİS GÖRÜNÜYOR...

BENDE İSTERİM BENDE.. dedi ki...

OF OF NE YAZAYIM ŞİMDİ AGZIM SULANDI BİLE KLAVYE SU İÇİNDE KALDIR DERMİŞİM :))
HEP KENDİN YİYORSUN YA HANİ BİZE....

ÇİKOLATALI TURTA....