25 Ağustos 2009 Salı

17 AĞUSTOS KAHVALTISI

benim prensesler

kendileri pek görünmesede günün hanımı ve beyi
kahvaltı soframız








peynirli sigara böreği



kızımın favorisi sade kekimiz





17 ağustos biz istanbulda yaşayanlar için daha farklıdır 99 depreminde yeni gelmiştim istanbula Allah o günleri bir daha yaşatmasın inşallah. o olayın hala deprem olduğuna inanamıyorum evimizin yere yatıp kaktığını gördük biz.o andaki ışığı hayatım boyunca unutamayacağım.o günün yaşamını kaybeden herkese Allahtan rahmet diliyorum.bu günün bizim için diğer önemide eniştemin yaşgünü olması ve evlilik yıldönümleri...kendilerine burdan tekrar mutluluklar diliyorum. sizleri seviyoruz canlarım..


o sabah için görümcem kahvaltı hazırlamıştı.bende pastaları yaptım. yeni iki tane tarif denedim. ikiside harika oldu. mutlaka deneyin.
menü:

  • kahvaltılıklar
  • kek
  • peynirli sigara böreği
  • biber kızartma
  • patates kızartması
  • çikolatalı etimekli pasta
  • saray lokması
  • ayçekirdekli milföy böreği

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....