21 Temmuz 2010 Çarşamba

PATATES SUFLESİ

selam canlarım bu hafta sonu stresini anca atabiliyorum ..daha yeni yeni kendime geliyorum inannın. neden bu kadar gerildim onuda bilmiyorum. 15 yıllık doktorum aslında birçok yerde çalıştım ama nedense sanki yeni mezun gibi heyecan yaşadım o salonda.. her gün saatlerce pc ile uğraşan ben açamadım bile.. adrenalin böyle birşey herhalde..
neyseki şimdi herşey yolunda..istediğim yer sevdiğim insanlarla çalışacağım.. ama o stres nasıl oluştu hala bilemiyorum.
bu tarifi yıllar önce lezzet dergisinde okumuştum. patatesli lezzetler favorimdir zaten...deneyin her ısırdığınızda ağzınıza gelen süt tadına bayılacaksınız.
malzemeler:
6-7 patates
yarım su bardağı süt
yarım su bardağı su
1 paket krema
1 su bardağı kaşar peyniri
tuz,karabiber
yapılışı:
patatesler soyulup dilimlenir.
su ve süt karıştırılıp patatesler içine atılıp hafifce haşlanır.
patatesler borcama konup üzerine tüm krema dökülür.
fırında 15 dakika pişirilir.
fırında çıkarılıp kaşar dökülür.
tekrar fırına verilip 5 dakika kızartıldıktan sonra sıcak servis yapılır.
şimdiden afiyet olsun

1 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

hmm patatese bende bayılırım ellerine sağlık

ÇİKOLATALI TURTA....