11 Ocak 2009 Pazar

DİL PEYNİRLİ VE SOSİSLİ MİLFÖYLER


Gerçekten çok yoğun ve stresli bir hafta sonu geçirdim cumartesi sabahı kavınvaldem vertigo krizi geçirdi.bilmeyenler için şöyle anlatayım anlatılamayan ve ancak yaşayanların bilebileceği bir baş dönmesi krizi. gözlerinizi bile çevirmeniz yada yürümeniz hatta adım bile atmanızın mümkün olmadığı bir hastalık.geçen yıl 3 ay bende uğraşmıştım bu hastalıkla. gerçekten çok keyifsiz ve rahatsız edici bir hastalık.Allah kimsenin başına vermesin.

neyseki zamanında müdahale ile annem biraz daha iyi. haftasonunu bizimle geçirdi. serumlar ilaçlar biraz toparlamış gibi.ama daha işimiz uzun uzun bir tedavi gerekiyor ve geçse bile tekrar gelirmi korkusu uzun süre sizi rahatsız ediyor.bu kadar keyifsiz konudan sonra yılbaşı için verdiğim tarife geçiyorum.

BU ARADA ARKADAŞLAR MUTFAK NOTLARI MELİSADAN HABER ALAN VARMI ONU GERÇEKTEN MERAK EDİYORUM .İNŞALLAH İYİDİR.HABER ALAN LÜTFEN BANADA HABER VERSİN.

malzemeler:

10 tane milföy

10 parça dil peyniri

10 parça sosis

1 yumurta sarısı

yapılışı:

milföylerin içine bir parça dil peyniri ve sosis konup üçgen şeklinde kapatılır.

tepsiye konup üzerine yumurta sarısı sürülür.

200 derece fırında pişirilir.

şimdiden afiyet olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım öncelikle kayınvalidene çok geçmiş olsun,milföylerin çok güzel olmuş ellerine sağlık,sevgiler

ÇİKOLATALI TURTA....