26 Ocak 2009 Pazartesi

PANCAR SALATASI


Kızımın deyimiyle pembe salata.misafirlerim için alışveriş yaparken pancarları görünce aklıma biranda geliverdi. eskiden çok sık yapardım ama bu aralar unutmuştum.Oyüzden birdaha unutma riskini almamak için arşive ekliyorum.


aslında pancar turşusu ilede oluyor.ama ben hem pancar turşusu yaptım hemde bir kısmıylada bu salata oluştu.


malzemeler:


  • 3-4 pancar

  • 2-4 diş sarımsak

  • yarımsu bardağı süzme yoğurt

  • 1çay bardağı sirke

  • yarım çay bardağı sıvıyağ

  • tuz

yapılışı:


  • pancarlar soyulup haşlanır.süzülüp sarımsak yağ ve sirke ile dinlendirilir.

  • pancarlar süzülüp rende ile rendelenip sarımsaklı yoğurtla karıştırılır.

  • şimdiden afiyet olsun

1 yorum:

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım pembe pembe harika görünüyor..afiyet şeker olsun.

alttaki masada harika görünüyor yok yok maşalaaah...

ÇİKOLATALI TURTA....