4 Haziran 2009 Perşembe

BEĞENDİLİ MİLFÖY P.D.Ç.S.E 44

Her zaman diyorum ya milföye bayılıyorum ben.içine ne koyarsan koy kaldırıyor.içini hazırlamakta sizin hayal gücünüze kalıyor artık.buda duygu için hazırlanan bir börek.

resimlere bakınca ikiye bölünmüş halini çekmediğime çok üzüldüm. neyse artık bir dahaki sefere.
ayrıca bu tarifi p.d.ç.s.e.44 yolluyorum kolaylıklar canım

yapılışı:


  • milföy

  • 1 küçük kavanoz közlenmiş patlıcan

  • 1 kaşık tereyağ

  • 1 kaşık un

  • 1 su bardağı süt

  • yarım su bardağı kaşar

  • yumurta sarısı

yapılışı:

  • közlenmiş patlıcan iyice süzülür.milföyler çıkarılıp yumuşaması sağlanır.
  • yağ tavada eritilip un eklenir.hafifçe kavrulduktan sonra sütü konup muhallebi kıvamında pişirilir. içine patlıcanlar eklenip iyice karıştırılır.
  • altı kapatılıp kaşar rendesi eklenip ılıması beklenir.
  • ben tuz koymadım kaşarın tuzu yeterli geldi.
  • milföyün ortası hafif çukurlaştırılır iç malzeme konup üçgen şeklinde kapatılır.
  • üzerine yumurta sarısı sürülüp 200 derecede pişirilir.
  • şimdiden afiyet olsun


2 yorum:

Adsız dedi ki...

alkımcığım ellerine sağlık milföylü tatlara bayılırım.sevgiler...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis bir tarif.

Sevgiler...

ÇİKOLATALI TURTA....