6 Temmuz 2009 Pazartesi

ANTEPFISTIK EZMELİ GURME PUDİNGLİ KEK


herkese merhaba uzun bir süredir birşeyler yazamıyorum farkındayım. iş yeri değişikliği yaptım. yeni yerde yeni bir düzen oturtmaya çalışıyorum.çalışanlarımı tanımaya çalışıyorum planlamalar yapıyorum eksiklikleri düzeltmeye çalışıyorum sonuç böyle olunca bloguma vakit ayıramaz oldum.
bu gece eşimle kızım film seyretmeye karar verince bende bilgisayarımın önüne oturabildim.
bu kek pudingle yapıldı.tabii pişirilmeden. her çeşit puding kullanılabiliyor.benim şamfıstıklı idi.
o yüzden de içine şamfıstığı ezmesi parçaları koydum bence harika oldu.

Malzemeler:
3 yumurta
yarım su bardağı sıvı yağ
yarım su bardağı süt veya su
1 paket dr oetker şamfıstıklı puding
1 paket kabartmatozu
2 su bardağından bir parmak eksik un (un kullanılan malzemeye göre 2 bardak da olabiliyor)
1 su bardağı toz şeker
1 paket şamfıstığı ezmesi

Yapılışı:
yumurta ile şekeri çırpın. pudingi, yağı, su veya sütü karıştırın. Kabartma tozunu ve unu ilave edin. karıştırın. yağlanmış kek kalıbına dökün üzerine parçalara ayrılmış şamfıstığı ezmesini koyun ve önceden ısınmış 185 derecede pişirin..şimdiden afiyet olsun

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....