4 Ocak 2018 Perşembe

MARMELATLI KURABİYE

 
muhteşem bir lezzet parmak yeme garantisi mevcut..isterseniz marmelat yerine nutella fındık ezmesi yada sadece pudra şekeri koyabilirsinz..
unutmadan bu gün benim yaş günüm buda bana gelsin o zaman...
malzemeler:
1 paket teremyağ
1 su bardağı pudra şekeri
2 yumurta
1 su bardağı ince dövülmüş fındık ceviz karışımı
1.5 su bardağı nişasta
1 kabartma tozu
1 vanilya
aldiği kadar un (ben fındık aromalı un kullandım)
üstü için
erik marmelatı
yapılışı:
marmelat hariç tüm malzemeler karıştılıp kulak memesi kıvamında bir hamur yapılır
yuvarlanır ortasına oklavayla bastırılarak çukur açılıp 175 derecede pişirilir
ılınınca ortasına marmelat koyularak servis yapılır.
yanına nescafeyi unutmayın ama
afiyetler olsun efendim

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....