18 Aralık 2009 Cuma

KIYMALI SİGARA BÖREĞİ


böreklerin şahı sigara böreğinin farklı bir tadı...ben eskiden içi çiğden koyardım .bazen süprizle karşılaşa biliyordum şimdi kıymayı kavuruyorum çooook daha lezzetli oluyor..
malzemeler:
  • 3 yufka
  • 250 gr kıyma
  • 1 soğan
  • 1 biber
  • 1 domates
  • tuz ,karabiber
  • 1 tatlı kaşığı sıvıyağ
  • kızartmak için yağ

yapılışı:

  • sıvıyağ tavaya konup yemeklik doğranan soğan ve biber eklenip hafifce sotelenir.kıyma eklenip suyunu salıp çekmesi beklenir.
  • domates rendelenip eklenir. baharatla lezzetlendirilip iyice suyu çektirilir.
  • altı kapatılıp soğumaya bırakılır.
  • yufkalar 8 e bölünür.
  • herbir üçgene bir tatlı kaşığı iç konup sarılır.
  • bol yağda kızartılır.
  • şimdiden afiyet olsun.

1 yorum:

balböcükleri dedi ki...

kıymalısını denememiştim ama bunun her türlüsü yenir bee.ellerine sağlık

ÇİKOLATALI TURTA....