15 Aralık 2009 Salı

MİNİCİK KUMPİR


bu kumpiri hep unutuyorum ama çok lezztli olduğu için yazmadan geçemedim. küçük kaplarda tek kişilik olunca hem yemesi hemde görüntüsü çok güzel oluyor...
malzemeler:
  • 3-4 patates
  • 3 kaşık süt
  • 1 yemek kaşığı tereyağ
  • tuz,karabiber
  • küçük kavanoz garnitür
  • 4-5 tane kornişon turşu
  • 1 sosis
  • ketçap mayonez

yapılışı:

  • patetesler haşlanıp iyice ezilir.sıcakken süt tereyağ ve baharatlar eklenip karıştırılır.
  • ılınınca küçük kek kağıtlarına bir yemek kaşığı konularak iyice bastırılır.
  • garnitür,küçük doğranmış salatalık turşusu, sosis ve mayonez karıştırılır.
  • patetesin üzerine konur.
  • servisten önce ketçap sıkılarak servis yapılır.
  • şimdiden afiyet olsun.

1 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ne kadar şirin ve pratik bir tarif vermişsin özel davetler ve açık büfe ikramlar için harika olur diye düşünüyorum ama galiba bir yiyen 10 yada 20 adet yemek ister yani ben çok sevdiğim için isterdim sevgiler

ÇİKOLATALI TURTA....