20 Ekim 2008 Pazartesi

MAKARNA SALATASI


Bu aralar canım hep soğuk yemekleri tercih ediyor.Hem yapımı kolay hemde doyurucu olan makarna salatası bu nedenle favorim durumunda. Aslında içine ne isterseniz ekleyebilirsiniz ama benim favorim budur makarna olarakta genelde küçük boncukları tercih ediyorum yada burgu .tabii tercih sizin ..



malzemeler:


  • 1 su bardağı haşlanmış makarna

  • 1 çay bardağı garnitür

  • yarımçaybardağı mısır

  • 2 tane tazesoğan

  • 1 subardağı yoğurt

  • 3 kaşık mayonez

  • 1 tatlıkaşığı limonsuyu

  • 1 çay kaşığı sarımsak tozu

  • 1 çorbakaşığı dereotu

  • kırmızıbiber

yapılışı:



  • tüm malzemeler karıştırılır servisten 10 dakika önce sosu ile karıştırılıp servis yapılır.

  • sos:yoğurt,mayonez,tuz,limonsuyu,sarımsak iyice karıştırılır.

  • şimdiden afiyet olsun

1 yorum:

lezzet-i mekan dedi ki...

canım, bu güzel ödüle beni layık gördüğün için cok teşekkürler. bende bunu beni seven tüm arkadaşlarıma yolluyorum. sevgiler.

ÇİKOLATALI TURTA....