5 Ekim 2008 Pazar

BENİM KÜÇÜK AŞCI KIZIM
















merhaba arkadaşlarım benim 4 yaşında bir kızım var. ve bu sene anaokuluna başladı. okulunda her günün bir özelliği var salı günleride sevdikleri bir yiyeceği götürüp arkadaşlarıyla birlikte yiyorlar. bu hafta için uzaylı kurabiye yapmaya karar verdik. ben yapacağım diye tutturunca denesin dedim ve ortaya bu manzaralar çıktı.


sanırım ileride beni gececek. birde işlemin sonunda ortalık batmasa ve kendide nisasta prensesine dönmese çok daha iyi olacak ama ne yapalım gülü seven dikenine katlanır.


işte karşınızda ecrinperi kurabiye show...





3 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

öptüm şekerciği maşallah

Sevil Şahin dedi ki...

tütü maşallah balım rabbim nazarlardan saklasın ay ay annesinide gecermiş ne mamalar yaparmış :=)) canım benim bizler onlara izin vermezsek nerden ögrenecekler bizlerde dagıta saca ögrenmedikmi olsun ögrensinde gersisi temizlenir sonra dagıtmadan yapmayıda ögrenir gercekten maşallah diyorum inş. benim kızımda birgun öyle seyler yapar ama annesi becerikli degilki kuzusu olsun :=))
neyse balım 9 gun tatil yaptım ondan ugrayamadıom saolsun porselen demlika ilesi yarışma ile ilgilendi ben evde idim ama pc acamadım misafirlerim çoktu birde kızım 50 gundur yoktu yanımda gelince hasret giderdik biraz :=)

yildiz dedi ki...

Allah bagislasin canim,bak simdiden
sana yardimi dokunuyor.Mutfakta biraz kirlensin,anneler temizlemek
icindir.Güzel günler diliyorum...

ÇİKOLATALI TURTA....