2 Aralık 2008 Salı

KIZIMIZI VERDİK HAYIRLISIYLA...

Bu harika tepsi diyaznı küçük görümceme ait
Buda söz pastamız







Merhaba bu aralar tatlı telaşlarla uğraşmaktayım. o yüzden blogum biraz öksüz kaldı. ama yeniden döndüm işte .

geçen hafta sonu yeğenimin istemesi vardı. bütün aile bizdeydik. bir telaştı ki sormayın gitsin.

hazırlıklara bir hafta önce başladım.listeyi yaptım alışverişi hallettim.cumarteside hazırlamaya başladım. ben gelen insanların yemek yapmamda etkili olacağını düşünürüm bazı kişiler için hazırlanmak saatlerimi alır bazılarında ise en fazla bir kaç saat.. neyseki duygu için hazırlıklar en hızlısı oldu sanırım 45 dakikada 3 çeşit kurabiye (farklı hamurlarla) hazırlayıp pişirdim. bu benim rekorum şu anda.yaptıklarım içime bayağı sindi.blog arkadaşlarıma çok teşekkürler tarifleri beni büyük dertten kurtardı.


sözümüzde çok güzel oldu. yüzükleri taktık.Allah tamamına erdirsin inşallah.damada tuzlu kahveyide ihmal etmedik tabiiki.E ne yapalım adet böyle !!!!!!!!!




sofradakiler:


tarifleri yakında yayınlayacağım.sevgiler

9 yorum:

serpil'in mutfağı dedi ki...

merhaba hayırlısı olsun.allah tamamına erdirsin.herşey gönüllerince olsun.maşallah tütütü bu kadar güzel şeyler hazrlamışsınız.nazar değmesin.elleriniz dert görmesin.hoşçakalın

HUYSUZBALIK dedi ki...

Alkımcım görümceni tebrik ediyorum. Allah tamamına erdirsin. Senin de ellerine sağlık harika bir sofra olmuş görümcen çok şanslı. Sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Tebrik ederim canim,çok sevindim Allah tamamina erdirsin insallah...hersey çok guzelmis ellerinize saglik,sevgiler.

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABALAR. YEĞENİNİZE MUTLULUKLAR DİLİYORUM. ALLAH TAMANINA ERDİRSİN. SOFRA DA ŞAHANE OLMUŞ. ELLERİNİZE VE EMEKLERİNİZE SAĞLIK. SEVGİLER VE SELAMLAR...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Merhaba Alkım,

Hayırlı uğurlu olsun allah tamamına erdirsin...Masa harika, hele pasta süper görünüyor...

sevgiyle kal,

Sevil Şahin dedi ki...

of of sofradakileri görünce uffffff dedim alkımcım valla bravo sana tütüt masallah eminim hepsinin tadıda guzeldir ee bir gun misafir edersin bizi bizde yeriz demi hihihihi
ecrin hasta demişsin balım hayırdır nesi var ne oldu cok gecmiş olsun tatlım
kuzeninede allah tamamını erdirsin inş. diyorum pastanız tepsiniz masanız hepsi harika olmuş senin ellerine saglık tatlım allaha emanet ol

Mutfaknotlari dedi ki...

ay maşallah öncelikle tebrikler hayılrı olsun inşlh
Allah tamamına erdirsin
masaya bayıldım ne güzel öyle

Adsız dedi ki...

ziyaretiniz icin bende cok tesekkur ederim
herzaman beklerim...

genclere pmur boyu mutluluklar dilerim

sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun allah tamamına erdirsin,sofra çok güzel hazırlanmış ellerinize sağlık sevgiler

ÇİKOLATALI TURTA....