29 Ağustos 2008 Cuma

ARAP KURABİYE


Buda portakal ağacından aldığım bir tarif. Şiddetle tavsiye ederim. Malzemeleri okuyunca acaba demiştim ama kurabiyeyi yaparkende yerkende iyiki denemişim dedimBu kadar hoş hamur gerçekten çok nadir görüyorum Her aşaması farklı ama sonuç gerçekten harika bilginiz olsun denemediyseniz mutlaka deneyin derim.



malzemeler:



3 haşlanmış yumurta



1 yumuşamış teremyağ



1 vanilya



3 kaşık pudra şekeri(ben ekledim)



üstü için:



4 kaşık kakao



1 çay bardağı toz şeker



yapılışı:



Yumurtalar 10 dakika haşlanıp soğutulur. Sarıları alınıp iyice ufalanır Teremyağ,pudra şekeri,vanilya ile yoğrulur. Ele yapışmayan bir hamur elde edilene kadar un eklenir.Hamurdan fındıktan biraz büyük paçalar koparılıp yuvarlanır.Yağlı kağıt serili tepsiye dizilir.175 derecede 20-25 dakika hafif sararana kadar pişirilir.Kakao ve toz şeker derin bir kapta karıştırılır. Pişen kurabiyeler sıcakken kabın içine atılır. Karışıma bulanan kurabiyeler sevis tabağına alınır. Ben bazılarını karamalli 3ü bir aradaya batırdım onlarda harika oldu.Kurabiyede kabartma tozu yok .Şimdiden afiyet olsun

2 yorum:

Adsız dedi ki...

For us when we visit some blog site our main objective is to ensure that we will be entertained with this blog.

yildiz dedi ki...

Sevgili Alkim,arkadas listeni olusturmak icin kontrol panelinden
yerlesimi tikla.Orda sayfa ögeleri acilacaktir.Oraya verecegin bir basligin altinda arkadas listeni olusturabilirsin.Zaten link vermek icin pencereler aciliyor.
Umarim yardimci olabilmisimdir.Sana kolay gelsin,hayirli ramazanlar diliyorum.sevgiyle ve dostca kal...

ÇİKOLATALI TURTA....