14 Şubat 2013 Perşembe

HOŞGELESİN ZEYNEP BEBEK PARTİSİ....2013

 Duyguyla tanışmamız 2 yıldan fazla oluyor. onu ilk gördüğüm gün onu bu kadar seveceğimizi anlamıştım...hamile kaldığını öğrendiğimde bebek partisi hazırlıklarına başladım...artık doğuma çok az kaldı ve biz asm olarak bebeğimizi dört gözle bekliyoruz.....parti için öncelikle süpriz bir çalışma gerçekleştirdik. duyguya sevgilliler günü parisi yaptığımızı ve benim evimde olacağı söylendi.temanın neden pembe olduğu ve herkesin neden pembe giyinmesi gerektiğini ise esranın çözzümü kurtardı elimizdeki malzemeler pembe....
herkes duygudan önce gelipevde yerlerini aldılar ve süpriz.....o anda yüzünü görebilmenizi çoooooook isterdim....yiyecekleri imece usulu hazırladık gördükleriniz benim yaptıklarım....
 pamuk şeker eşliğinde incirli kahve taneli kekim....
 ilk kez denediğim ve görsel şölen olan küllahta kekim.....
 kükrerin sebzeli mayonezi ile hazırladığım patates sandalları.....
 bol muzlu ve beyaz çikolatalı pastamız.....
 duygu annemiz......
 zeynep ve annesi.....
 canım ekibim...
kalpler eşliğinde şekerlerim....

 hamile bayan kurabiyeleri.......çok eğlenceli bir çalışmaydı.....
masanın ilk hali.. ayrıntılar yavaş yavaş gelecek.....
ayrıca resimlerde olmayan:
sarma
mayalı muska pogaca
zeytinyağlı barbunya yaptım.
sıdıka teyzesinden browni
esra teyzesinden kabaklı pasta
özler teyzesinden mantı ve en önemlisi duygu anneden mercimek köftesi....

canım kızım bir an önce sağlıkla gel artık..seni hepimiz bekliyoruz.....

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....