23 Kasım 2010 Salı

ECRİNİN YAŞGÜNÜ SOFRASI

kızımın yaşgünü için hazırladıklarım..dediğim gibi hiç vaktim olmadığı için herşeyi bir gecede sabaha kadar çalışarak yaptım.1-LİMONLU ECRİN KURABİYELERİ
2-SUCUKLU VE PEYNİRLİ POĞACA
3-KABAK TATLISI
4-SOSİSLİ MİLFÖYLER
5-PEYNİRLİ SİGARA BÖREĞİ
6-YARASA KURABİYELERİ
7-HAVUÇLU CUPKEK
7-FINDIKLI SOSYETE LOKUMU
8-BROWNİ
9-BOLİBONLU KURABİYE
10-CEVİZLİ POĞACA
11-ZEYTİNYAĞLI KABAK VE BİBER DOLMASI
12-BALKABAKLI PASTA
ANA PASTAMIZDAN BİRİ BU PASTA.ÜZERİNDEKİ RESİMİ BULMAMDA YARDIMCI OLAN BAKESHOPA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

ASLINDA KIZIMIN PASTASI CADI OLACAKTI AMA TÜM CADI MODELLERİ O KADAR ÇİRKİNDİKİ KIZIMA BÖYLE BİR PASTA YAPTIRMAYI GÖZE ALAMADIM BENİMDE YAPACAK VAKTİM OLMADIĞINDAN KIZIMIN 2.FAVORİSİ OLAN ÇİLEK KIZI YAPTIRMAYA KARAR VERDİM KIZIM HEP BİR CADI PASTA BEKLEDİĞİ İÇİN BUNA ONA ÇOKTA HOŞ BİR SÜPRİZ OLDU..
PASTAMIZDA FRANBUAZ VE ÇİKOLATA PARÇALI İDİ.PASTA İÇİNDE KARTAL DOĞA PASTANELERİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM....
MUTLU YILLAR MELEĞİM....

5 yorum:

LaMa dedi ki...

Mutlu yillar Cadi kiz'a!
gercekten kismeet olmayinca olmuyor, ne ozel guzel anlari kacirmak zorunda kaliyoruz is-guc yuzunden. Ama guzel vakti gecirmisler ya onemli olan bu.

annelili dedi ki...

Ohh ne güzel şeyler hazırlamışsın annesi. Nice yaşlara tatlı cadına...

Yeşim dedi ki...

maşallah
ne kadar çok çeşit hazırlamışsınız öyle hepsi birbirinden güzel...
kızınızında yeni yaşı hayırlı olsun
sevgilerimle...

sevgi dedi ki...

ellerine sağlık canım değmiş doğrusu

yasemin dedi ki...

küçük prensese sonsuz mutluluklar annelik zor iş nede olsa

ÇİKOLATALI TURTA....