5 Ocak 2011 Çarşamba

YOĞURTLU BROKOLİ SALATASI

brokolinin herşeyini çok seviyorum. ama bu şekilde ilkkez yapıyorum.bir blogta görmüştüm blogun ismini kaydetmemişim üzgünüm.
mutlaka deneyin derim hatta brokoli yemeyaceğini söyleyen herkese yedirebilirsiniz anlaması mümkün değil..
malzemeler:
  • 3-4 çiçek brokoli
  • 3-4 kaşık süzme yoğurt
  • 1 yemek kaşığı mayonez
  • 1 tatlı kaşığı zeytinyağı
  • 1 diş sarımsak,tuz,kırmızıbiber
  • istenirse 1-2 kaşık dövülmüş ceviz içi
yapılışı:
  • brokoli iyice haşlanır.
  • ılınınca çatalla iyice ezilir.
  • yoğurt,mayonez,zeytinyağı,dövülmüş sarımsak ve ceviziçi iyice çırpılır.
  • ezilmiş brokoli ile karıştırılıp kırmızıbiber ekilerek servis yapılır.
  • şimdiden afiyet olsun.

2 yorum:

gül dedi ki...

canım doktorum.sizi çok özledim.siz nerelere gittiniz öyle ya?bilgisayarım bozuktu internete giremiyordum telefon ettim malesef görüşemedim.çokyogunsunuz galiba.lütfen kendinizi yormayın ve kendinize iyi bakın olurmu.ALLAHA emanet olun.öpuyorum sizi.gül....manolyadan.

minimutfaktan dedi ki...

Brokoli salatası yapıyordum ama ceviz koymuyordum güzel fikir teşekkürler.

ÇİKOLATALI TURTA....