25 Şubat 2012 Cumartesi

KIRMIZILI SEVGİLİLER GÜNÜ GECESİ.....

Aslında biz sevgililer gününü ailecek kutlamayı seviyoruz  o yüzden o gün tüm ailemi davet ettim. göörüntü olarak tam bir kırmızı siyah şöleniydi sofram.
sofrayı hazırlamak için birçok siteye bakmama rağmen sonuçta hepsini harmanlayarak bu sofrayı hazırladım.
birçok yeni lezzet denedim. değişik hediyeler planladım.ailecek çok hoş bir gece geçirdik böylece...

soframda örtü yerine ipek tül kullandım.ayaklı pasta servis tabağımın içini kurutulmuş kırmızıyapraklarla doldurup üzerine  gül kokusu sertim.içine böğürtlenli ve tarçınlı mumlar yerleştirdim.geceye çok hoş bir ışık ve koku yaydılar..masanın geri kalan kısmına kırmızı boncuklar koydum




o  gün için hazırladığım peçetelikler kırmızı üzerine siyah çiçekli idi.
kırmızı ve siyah peçeteleri iç içe koyup halkanın içinden geçirince çokta hoş oldular bence....her tabağın yanına birer kalp yerleştirerek soframı tamamladım..
bak unutuyordum kırmızı ipek tüllerden dev kurdeleler yapıp sandalyelerin arkasına veya durumuna göre önüne yapıştırdım.....
menüyü hep beraber belirledik...herkes ne istediğini söyledi ben yaptım...istenenler patatesli meze,börek,etli yaprak sarma...
bunlarda benim yaptıklarım.....


KARIŞIK SEBZE EZMESİ


LEZZET KULESİ

YILDIZŞEHRİYE PİLAVLI SALATA




LEZZET KANEPELERİ




PATATESLİ PAÇAVRA BÖREĞİ




ISPANAKLI GALETA UNLU BÖREK


ÖZEL BAHARATLI VE SOSLU PİLİÇ KIZARTMA



MİLFÖY HAMURUNDA TALAŞ BÖREĞİ

KURUTULMUŞ DOMATESLİ KARIŞIK SALATA


PEMBE SALATA


TAHİNLİ HAVUÇ SALATASI



SEVGİ PASTASI VE ÇİKOLATALI ÇİLEKLER

BU KÜÇÜK SOFRADA ECRİN VE SERPİN İÇİN HAZIRLADIM BİR SOFRA.....
HEPİNİZİN SEVGİ GÜNÜ KUTLU OLSUN CANLARIM...

4 yorum:

CAFE MERCİMEK dedi ki...

Harika bir masa olmuş,kırmızı siyah uyumu zaten çok güzel,peçetelerle bütün olmuşlar,tariflerde cok güzel gözüküyor elinize sağlık..

Sule dedi ki...

Harika bir gorunum. Cok ugrasmissinizdir eminim ama degmis.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Harika bir masa olmuş, bayıldım canım. Çok zevklisin. Yemekler ise birbirinden güzel. Eline, emeğine sağlık, sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ben en sondaki masaya bittimm:)
her şey çok güzell..
emek verilmiş belli...
emeklerinize,yüreğinize sağlık..
baki muhabbetlerimle..
:)

ÇİKOLATALI TURTA....