23 Kasım 2011 Çarşamba

HAYATIMIN EN ÖNEMLİ İNSANI 4O YAŞINDA....





ZEYTİNYAĞLI DOLMA
ÖZEL SOSLU CEVİZLİ HAVUÇ TOPLARI
KARIŞIK KIZARTMA

HAYDARİ

BARBUNYA

SEBZELİ VE YOĞURTLU PÜRE
PAPATES ÇANAĞINDA YOĞURTLU BİBER

PRENSES PATATES VE TEREYAĞINDA TAVUK PANE

sevgili eşimin doğum günü hazırlıkları bu sene oldukça aceleye geldi.kendisi hiçbirşey istememe konusunda fazlasıyla ısrarcı olunca iki ayağım bir pabuca girdi.
ilk başta onu dışarda yemeğe götürmeyi planlarken evde yemek istiyorum sadece benim için yemek yap ozaman dedi.
yaşgünü cuma gününe geldiği için o gün çalıştığım için saat 17 çıkıp 19 kadar bunları hazırlayınca ben bile kendime inanamadım.
e ne demişler kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş.
hazırladıklarım yukarda yayınladım. bu yemekler sadece eşim için yapıldı ve bu sofra sadece onun için hazırlandı. SENİ SEVİYORUM AŞKIM.....

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....