24 Haziran 2008 Salı

KOKOŞ (KOKOSTAR) KURABİYE


Bu tarifi yeşil kividen almıştım.Buradan ulaşabilirsiniz demek isterdim ama ne yazıkki nasıl yapılacağını bilmiyorum.oOyüzden tarifi ben yazacağım.Şimdiden özür dilerim.Kurabiye herkes tarafından cok beğenildi.Arkadaşın ellerine sağlık.Benim hindistan ceviziyle aram iyi olmadığından benim favorim şamfıstıklı olacaktır sanırım.

malzemeler:


  • 1 kahve fincanı kakao

  • 2 yumurta (1nin akını ayır)

  • 250 gr margarin

  • 2 kahve fincanı pudra şekeri

  • 1kabartma tozu

  • 1 vanilya

  • un

iç malzeme:


  • 2 subardağı hindistan cevizi

  • 2 çaybardağı pudra şekeri

  • 1 yumurta akı

üstü için:


  • 1 yemek kaşığı nişaşta

  • 1 yemek kaşığı şeker

  • 1 yemek kaşığı kakao

  • 1 su bardağı süt

yapılışı:

Margarin,yumurta pudra şekeri karıştılır.Kakao eklenir.Un,kt,vanilya eklenerek yoğurulur.

Ceviz büyüklüğünde parçalar alınır Elde iyice açılır.İçine iç malzeme konup kapatılır.Tepsiye dizilir.( iç malzemeyi bolca koyun çünkü pişince azalıyor.)180 derecede pişililir.

Üstü için malzemeler karıştırılıp pişirilir.Soğuyan kurabiyelerin üzerine dökülür.

Ben üst kremayı yapmadım. Onun yerine hazır çikolata sosu sıktım.Pudra şekeri ve hindistan ceviziyle süsledim.Şimdiden afiyet olsun.

2 yorum:

Huriye dedi ki...

Merhaba,size etkinlik için davetimi birakiyorum katilmaniz umidiyle,sevgiler.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

fatma dedi ki...

ne kadar baştan sağma olmuş hiç bi özenti yok hiç göze hitap etmiyor

ISLAK KURABİYE