11 Şubat 2010 Perşembe

KAŞARLI VE SUCUKLU BALIK EKMEK

Bu muhteşem tarif SEVİLİMDEN...
Biz ailecek bayıldık vallahi..balık ekmek çok yaparım ama bu şekilde hiç yapmamıştım sağolasın canımcım.. sayende harika bir şey öğrendim...
malzemeler:

  • 5-6 tane tost ekmeği

  • 5-6 dilim kaşar peyniri

  • 5-6 dilim sucuk

  • 1 su bardağı süt

  • 2 yumurta
yapılışı:
  • tost ekmekleri ortadan üçgen şeklinde kesilir.elde edilen üçgenin üzerine bir dilim kaşar ve 1-2 dilim sucuk konup diğer üçgen parça üzerine kapatılır.
  • süt ve yumurta iyice çırpılır. 1 çay kaşığı tuz eklenir.
  • tavada yağ kızdırılır.
  • tostlar önce sosa batırılıp yağda arkalı önlü güzelce pişirilir.
  • arka kalan sos ziyan olmasın diye ben tost ekmeklerini bir parmak kalınlığında kesip sosa bulayıp kazarttım ecrin bayıldı tavsiye ederim
  • şimdiden afiyet olsun....

3 yorum:

aleyna dedi ki...

eline sağlık arkadaşım çok güzel bir kahvaltılık

Pembe Tatlar dedi ki...

OOo canım harika bir aperatiff ellerine sağlık...

gülay mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım.. yumurtalı ekmeği ben çok severim.. bunların tadı daha güzeldir eminim:)
sevgilerimle...

ÇİKOLATALI TURTA....