13 Mart 2012 Salı

KREMALI RENKLİ BİBERLİ MAKARNA

 
bizim evde her zaman yemekler bir kapta pişip en son şekline genelde 3 farklı şekilde girer.
bunu en çok makarnada yaşıyorum hepimizin makarna aşkı başka..en güzel olanı benim ki tabiiki!!!!!
malzemeler:
  • yarım paket uzun makarna
  • 1 dolmalık kırmızıbiber
  • 1 diş sarımsak
  • 1 kaşık salça
  • 1 dal yeşil soğan
  • yarımçaybardağı krema
  • 1 kaşık sıvıyağ
  • tuz,karabiber
yapılışı:
  • makarna bol tuzlu suda haşlanıp süzülür.
  • 1 kaşık yağda  yeşil soğan,sarımsak ,kırmızıbiber sotelenir.
  • salça eklenip karıştırılır.
  • krema konup koyulaşması sağlanan sos tuz ve karabiberle tadlandırılıp  makarna ile karıştırılır.
  • üzerine kaşar rendesi eklenip servis yapılır.
  • şimdiden afiyet olsun

3 yorum:

Scoary dedi ki...

Ellerinize sağlık blogumuzada bekleriz blog.cafemarkt.com
hatta işinize yarayacağına inanıyorum sitemizede beklerim
http://www.cafemarkt.com/main/products.asp?cat_ID=56&syf=1

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

BENİM CANIM ÇAĞIRIR GELMEZMİYİM
ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK HOŞ
TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
YENİ BİR ARKADAŞIM OLDU
:)))

LaMa dedi ki...

gercekten pek leziz bir goruntu, yasasin makarna!

ÇİKOLATALI TURTA....