7 Mart 2012 Çarşamba

KAT KAT LEZZET KÜPÜ

buda yeturla lezzetlerden aldığım son tarif...tarifte biraz değişiklikler yaptım...malzeme miktarı yapacağınız kişi sayısına göre değiştirebilirsiniz...benim yaptığım 10 kişiye yetti bilginize....
malzemeler:
  • 3 haşlanmış patates
  • 2 yarı haşlanmış havuç
  • 1 haşlanmış kemikli tavuk gögsü
  • 3 haşlanmış yumurta
  • 2 su bardağı ceviziçi
sos
  • 2 su bardağı süzme yoğurt
  • 3 diş sarımsak
  • 1 demek doğranmış dereotu
  • 3 kaşık mayonez
  • tuz
yapılışı:
  • 18 cmlik kelepçeli kalıbın sadece çemberini alıp servis tabağının içine koyun.
  • 1 su bardağı ceviz içini koyun.
  • üzerine rendelenmiş patatesi koyup kaşığn tersi ile düzeltin
  • üzerine sos karışımından 3-4 kaşık yayın.
  • sosun üzerine rende havucu yayıp tekrar sos dökün.
  • haşlanmış tavukları didip sosun üzerine yerleştirin tekrar sos dökün.
  • haşlanmış yumurtaları soyup beyazlarını doğrayıp sarılarını rendelenir.
  • üzerine 1 su bardağı ceviziçi tekrar dökülüp dolapta 1-2 saat dinlendirilir.
  • kelepçe çıkarılıp süslenerek servis yapılır.
  • şimdiden afiyet olsun.


1 yorum:

BENİMDENİZİM dedi ki...

Günaydın. Nasılsınız. harika bir sunum olmuş tavuk etiyle farklı bir lezzet katmışsınız.birkaç ay önce günüme yapmıştım ben onu ama tavuk eti yerine beyaz lahana kullanmıştım. Mimoza olarak

ÇİKOLATALI TURTA....