17 Mart 2009 Salı

MISIR UNLU POĞACA p.d.ç.s.e.38

Buda kendime göre denediğim bir poğaca.ağızda dağılan harika bir lezzet oldu.
ben içini peynirli yaptım.ama bir dahaki sefere mutlaka zeytinli düşünüyorum .çok yakışacaktır eminim.bu tarifi arzumhobiye gönderiyorum sevgiler canım
malzemeler:
  • 1 teremyağ
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 2 yumurta (birinin sarısı ayrılacak)
  • 1 su bardağı süt
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı şeker
  • 1 kabartma tozu
  • 2 su bardağı mısır unu
  • aldığı kadar un
iç malzeme:
  • 1 su bardağı ufalanmış sert peynir
üstü için:
  • susam
yapılışı:
  • sıvı malzemeler karıştırılır.
  • mısır unu ,kabartma tozu eklenir.
  • kulak memesi kıvamına gelene kadar un konur.
  • ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp içine peynir konup yuvarlanır.
  • yumurta sarısına batırılıp tepsiye dizilir.
  • üzerine susam eklenip 180 derece pişirilir.
  • şimdiden afiyet olsun.

3 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

çayla ne güzel giderdi kimbilir ellerine sağlık cnm

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık alkımcım ... mısır unu çok yakışıyor poğaçalara. görüntü süper tadıda öyledir muhakkak... afiyet şeker olsun tatlım..

sevgiler

Adsız dedi ki...

canım benim nasılsın keşke gelebilseydin yarını iple çekiyorum
senin payını kargo yapayımmı :))

ÇİKOLATALI TURTA....