4 Mayıs 2009 Pazartesi

NUTELLALI SOSYETE LOKUMU


Bu muhteşem tarifi sevgili birsenden aldım.harika oldu. hindistan cevizini sevmeyen ben bile bayıldım ben yarım ölçü yaptım fazlasıyla yetti.
malzemeler:
  • 1 kilo süt
  • 2 su bardağı un
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 75gr margarin
  • 2 paket vanilya
  • 3 su bardağı hindistan cevizi
  • nutella
yapılışı:
  • süt ve un çırpılır.içine şeker eklenip muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir.
  • vanilya ve yağ eklenip çırpılır.
  • dikdörtgen borcamın dibi görünmeyecek şekilde hindistan cevizi ile kaplanır.
  • muhallebi üzerine dökülür.
  • 1 gece dolapta bekletilir.
  • ertesi gün küçük karalere kesilip elde yuvarlanır.
  • ortasına bastırılıp nutella konur.
  • servis saatine kadar dolapta bekletilir.
  • şimdiden afiyet olsun.

1 yorum:

sevil dedi ki...

alkımcım birsenin tarifleride gercekten guzel ama senin emegin ve içine kattıgın sevgin ile
harika olmuş ellerine saglık balım

ÇİKOLATALI TURTA....