3 Mayıs 2009 Pazar

EBELER HAFTASI KUTLAMASI

24 nisan günü sağlık ocağımızda ebeler haftasını kutladık.genelde bu kutlamaları hemşireler gününde yaparız ama bu sefer herşeyi zamanında kutlayalım dedik ve ebe hanımlarımıza bir süpriz yaptık.
hemşire hanımlarım veri elemanım ve ben gizli planlar kurarak !!! bu işi organize ettik.zavallı arkadaşlarım ne olduğunu anlayamadılar bile.
ama iş ortaya çıkınca hepimiz çok mutlu olduk.bir güzel yemeklerimizi yedik.bol bol gülüp resimler çektirdik.
işte karşınızda o güne ait resimler:

süprize maruz kalan ebe hanımlarım..aslında biri eksik. kendisi doğum izninde..sizinle çalışmak bir zevk arkadaşlarım herşey için çoook teşekkür ederiz.
hanifa eksik ama süpriz çetemiz yani hemşire hanımlarım.

olayı ilk duydukları andaki halleri


buda diğer odanın çiçekleri...




yasemin ve tülayın yaptığı muhteşem kısır.




benim incirli tatlım..






karanfilli kurabiyem. tarifi yakında.






bol acılı patatesli börek yaseminden





sucuklu pogacalarda benden.









sarmalar hanifaden









haşaşlı ve limonlu kekim tarifi yakında









peynirli börek hanifeden..










buda soframızın toplu hali..

BU VESİLEYLE TÜRKİYENİN HERYERİNDE BÜYÜK BİR ÖZVERİYLE ÇALIŞAN TÜM EBE HANIMLARIN EBE HAFTASINI KUTLARIM. SEVGİLERİMLE..








3 yorum:

Melike dedi ki...

Değerli arkadaşım, bloğun öyle güzel ki ve tariflerin de çok çok güzel. Üstelik senin mükemmeliyetçi yapın herşeyden belli oluyor, örneğin yaşgünü masasında normal şekerin yanında diyet şekeri de koyman buna güzel bir örnek teşkil etmiş. Herşey ellerine sağlık.....
Ben Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünde görev yapıyorum. Bizde de ebeler yüksek lisans yapıyor, onlarla çok güzel iletişimimiz var, hepsi gerçekten pırlanta gibi insanlar, ben de onların ebeler gününü burdan kutluyorum.
Sağlıkla, mutlulukla kal arkadaşım...
Melike
http://melnil.blogcu.com/

tarifdunyasi dedi ki...

ELİNİZE SAĞLIK İNŞAALLAH YAKINDA BU kurabiyenin tarifini yayınlarsınız ve başlık olarak porselen demlik çay saati etkinliği 42 atmanızı ve benim linkimi koymanızı rica ediyorum sizi ziyaret edenler tarifi görsünler hayırlı akşamlar

seyabb dedi ki...

Herşey harika...Yemeklerde arkadaşlarınızda

ÇİKOLATALI TURTA....