10 Mayıs 2009 Pazar

ZEYTİNYAĞLI FASULYE


Bir diet yemek daha.ben çok severdim. nedense hamileleğimle iğrendim. ve yeni yeni yemeye başladım. ben içine patatesi çok yakıştırıyorum.
birde biz izmirde üzerine sarımsaklı yoğurt dökeriz. dememediyseniz çok şey kaçırmışsınız derim.
malzemeler:
  • 1 kilo çalı fasulye
  • 1 patates
  • 2 çorba kaşığı salça
  • 2 çorba kaşığı sıvıyağ
  • 1 soğan
  • tuz
  • şeker
  • sıcak su

yapılışı:

  • fasulyeler temizlenip düdüklüye konur.
  • üzerine salataya doğranırmış gibi soğan eklenir.
  • yağ konur.kısık ateşte rengi dönene kadar pişirilir.
  • salça patates tuz ve şeker konup dip çıktıktan sonra 45 dakika pişirilir.
  • soğuyunca servis yapılır.
  • şimdiden afiyet olsun

1 yorum:

sevil dedi ki...

alkım bu yemek benimde yaz kış vazgecemediklerinden kış için bol bol dolaba atarım yazınsa mutlaka haftada bir defa yaparım :)
ellerine saglık harika olmuş...

ÇİKOLATALI TURTA....