10 Mayıs 2009 Pazar

BUĞDAY SALATASI


sevilciğimin isteği üzerine diet bir salata . mutlaka yapmıştır.ben tarifi miss gibiden aldım. benim çok hoşuma gitti.diette olanlara tavsiye edilir.

gerçekten uzun süre tok tutuyor.

yapılışı:


  • 1 su bardağı yarma

  • 1 havuç

  • 2 tane taze soğan

  • yarım demet dereotu

  • 1 su bardağı mısır

  • yarım çay bardağı nar ekşisi

  • 3-4 kaşık zeytinyağı

  • tuz

yapılışı:

  • buğday düdüklü tencerede yarım saat haşlanır.
  • süzülüp tuz,nar ekşisi ve zeytinyağ eklenip karıştırılır.
  • soğuyunca rendelenmiş havuç,soğan dereotuve mısır eklenip karıştırılır.
  • şimdiden afiyet olsun.

1 yorum:

sevil dedi ki...

sevilciğin seni yesin canımsın valla ne diyeyim birtanecik arkadaşım sen benim için araştırır birde üstelik yapar ve yayınlarsında ben senin için bunu yapıp yemezmiyim hiçç.
ellerine saglık alkım çok ama çok tşk ederim bir tanemmm

ÇİKOLATALI TURTA....