4 Haziran 2009 Perşembe

BLOGUM BİR YAŞINDA KOKO KURABİYE



bu aralar çok yoğun olduğumu her fırsatta belirtiyorum değil mi.gerçekten hiç bir şeye yetişemez oldum. kardeşimin düğünü,kayınvaldemin ve kayınpederimin ameliyatları ecinin etkinlikleri ,gösteriler defile derken hayatımda sadece bana ait olan tek şeyin yani ELMANIN KABUĞUNU nun yaş gününü unuttum.

bir yıl nasıl geçti inanın anlamadım. çok korkarak başladığım bir olayın bana kazandırdıkları bir harika.hem tariflerimi hemde hayatımdaki özel şeyleri sizlerle paylaştım SEVİL,HÜLYA,GÜLPINAR başta olmak üzere bir çok harika insan tanıdım.hiç tanımadığım insanlardan yorumlar aldım hiç tanımadığım insanlara yardım ettim.ve bunların hepsi bu bir yıla sığıverdi.

sizlerle olmak sizleri tanımak harika. blogspotta olmaya bayılıyorum. sevgilerimle.


bu arada size bir tarif eklemeden geçmeyeyim. koko kurabiyeye bizimkiler bayıldı.yapımı zor gözüksede tadı herşeye değiyor bence. afiyet şeker olsun canlarım.


malzemeler:




  • 4 adet yumurta akı


  • 400 gr tozşeker


  • 2,5 bardak hindistan cevizi


  • su bardağının üçte biri kadar un


yapılışı:





  • yumurta akı ,şeker ,bir fiske tuz,hindistan cevizi bir spatula yardımıyla iyice karıştırılır.


  • çoook kısık ateşte 8 dakika karıştırılarak pişirilir.


  • oda sıcaklığında 15 dakika soğutulup un eklenir.karıştırılıp sıkma torbasına konur.


  • yağlı kagıt serili tepsiye büyük parçalar halinde sıkılır.


  • 150 derecede 15-20 dakika pişirilir.


  • şimdiden afiyet olsun

İYİ Kİ DOĞDUN ELMANIN KABUĞU,İYİ Kİ DOĞDUN ELMANIN KABUĞU





1 yorum:

birsence dedi ki...

canım yaa 1 yılk oldumu ne çabuk geçti zaman...blogunun doğum günü kutlu olsun..hep bizimle olsun...sende hep bizimle ol..öpüyorum seni...

ÇİKOLATALI TURTA....