28 Haziran 2009 Pazar

*******BU BİR VEDA DEĞİL*******

sanırım bu ekibi artık çok iyi tanıyorsunuz. onlar benim canlarım dostlarım çalışma arkadaşlarım.
5 yıldır birlikte çalışıyoruz ve birbirimizle uyumumuz herkes tarafından bilinen ve özenilen bir gerçek.bir ay önce bir karar verdim ve 1 temmuzda onlardan ayrılıyorum. başka bir iş yerine geçiyorum.olayı duyduklarınıdan beri şaka olduğunu düşünselerde yada şaka gibi gelsede bu yemekle hepimiz gerçeği anlamış olduk.
aslında benim için çok zor bir karardı. hepsini çok özleyeceğim diyemem çünkü biliyorum ki her gün telefonlaşacağız.birlikte paylaştığımız herşey o kadar çok ki onlardan ayrılmak yeniden evlenmek gibi.
bu sofra benim için hazırlandı. hepsine çook teşekkür ediyorum. dediğim gibi bu bir veda değil sadece değişim.
yıldızlar parladıkça sevildiğinizi bilmelisiniz canlarım. herşey için çooook teşekkürler...

funda,elif,hanife ve nuran
sinem ve yasemin


şefim ve serap abla


sevgili ecem


tülay ,yiğit !!!!!ve nevin




benim manevi kızım pınar





mantarlı beşamel soslu tavuk ben yaptım ben yaptım







çarşaf böreği mis gibi pınarımdan







hayatta yediğim en lezzetli salatalardan biri mercimek salatası hanifemden...sesini özleyeceğim canım






peynirli poğacalar sinemimden.benim sürekli gülen pozitif enerji yumağı canımdan




şekerpare 15 tepsilik tariften tek tepsiye indirilen tarif.ellerine sağlık canım ben yokum diye yemek yememezlik yok kontrol ederim biliyorsun





kısır yaseminimden..senin yemeklerini çok özleyeceğim bu kadar lezzetli yemek yapan kimseyi tanımadım inanki







peynirli poğaca sevgili doktor arkadaşım serap ablamdan






bu kek fundamdan. o en uzun süreli hemşirem. bir insanın yanında olması tüm hayatını kolaylaştırır bundan kesinlikle emin olun





sarmalar tülayımdan. seninle daha sık görüşürüz herhalde canım.




patates salatası nevinimden. gitmeme en çok sevinen kişi olarak ünlü kendileri.!!!!!






mantıda elifimden. tam bir kayseri mantısıydı. tanıdığım en titiz ve düzenli insana .çok sıkışırsam gelirsiniz artık canım hemşirem.


2 yorum:

HÜLYA dedi ki...

canım yeni görevinde başarılar.. Üzülme gerçek dostluklar unutulmuz ve bu karalerin son olamdığını sende biliyorsun o temiz kalpli insanlar ve sen aranızdaki bağı aynen devam ettireceksiniz bu hepinizin yüzünden belli.. BAŞARILAR CANIM ..SEVGİLER

birsence dedi ki...

canım yeni işin hayırlı olsun..zor insanın hergün gördüğü alıştığı insanlkardan ayrılması ama yeni mekan yeni arkadaşlıklar demek...eski arkadaşlarınlada görüştükten sonra sorun yok tabiki...başırılı olacağından eminim...

ÇİKOLATALI TURTA....