1 Haziran 2009 Pazartesi

PINAR VE GÜÇLÜ ADINDA BİR AŞK MASALI

Bu haftasonu en küçük kardeşimin düğününü yaptık.biz üç kardeşiz.ve gerçekten birbirimize çoook bağlıyız.en büyükleri ben olduğum için annneleri gibiyimdir.belkide oyüzden bu düğün benim ilk çocuğumun evliliği gibi.
güçlü doğduğunda ben 9 yaşındaydım.benim canlı oyuncağımdı kendileri. anne ve babamın çok yoğun çalışmalrı nedeniyle biz üçümüz hep beraberdik.yemek merakımda o yüzden oluştu aslında.her öğlen eve gelince onlara yemek yapardım. rahmetli karşı komşularımıza gidip kıymayla soğanı karıştırsam bizi zehirler mi diye sorardım.o teyzemde hiç sıkılmadan bana cevap verirdi. yattıkları yer nur olsun inşallah.
üniversiteye giderkende ben okulu bitirip izmire dönmüştüm gene beraberdik. gece 2 de kurabiye yapardık.yerdik içerdik. biz gerçekten birbirini çok seven ve asla birbirinden vazgeçemeyen 3 kardeşiz.
canım benim her zaman mutlu ol seni çoook seviyoruz biz.

nikah anında kardeşim çok mutluydu gerçi arkadaşları engellemek için çok uğraşmalarına rağmen !!!!!!! genede başaramadılar..

eşim hariç diğer 4 kişi çocukluk arkadaşları.dostluklarına hayranım.alkım,serdar.ve cem.



gruba birde biz bayanlar katıldık.



güzel gelinimiz ve ecrin peri




dayısına tapan kızım.






üçsilahşörler karşınızda...





düğün gerçekten harikaydı. tüm ayrıntılar düşünülmüştü,







gene eci ve dayısı. birbirlerini görünce öpmeden duramıyorlar.








son bir haftada başarılı çalışmalr gerçekleştiren ve tüm tadilat ve kurum işlerini gerçekleştirip evi toplamayı başaran ekip.









annem,babam ve amcam ve yengem










babam ve amcam arasında 20 yaş var ama bir su damlası kadar benziyorlar.ecrin bile ayırtedemedi. amcama yeni dede diyor.












ciciannemiz ve cicibabamız. 1 hafta hem bizim hemde ecrinin tüm kahrını çektiler.sizlere tekrar çok teşekkür ederiz canlarım.










büyük dayım














kardeşimin kankası küçük dayım.














bunlarda duygu ve gücüm benim kuzenlerim.
gerçekten çok yorulduk. ama sonunda bu iştende yüzümüzün akıyla çıktık.
ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR CANLARIM...














6 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

CANIM BENİMMM
AY GERCEKTEN HARİKA GELİNE MASALLAH COK AMA COK GUZEL ALLAHIM BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR GETİRSİN BİR YASTIKTA KOCASINLAR İNŞ.
ECRİN PERİYE DİYECECEK SÖZÜM YOK O SAHANE OLMUŞ MAŞALLAH
HELE SEN HER ZAMANKİ GİBİ İHTİŞAMINLA HARİKASIN TATLIM

ALKIMCIM RESİMLERE BAKINCA ANLADIM SEN NE KADARDA ANNENE BENZİYORSUN MAŞALLAH ANNENDE COK GUZEL BİR BAYAN
CANIM BENİM YORULDUN AMA TATLI BİR YORGUNLUK BU
ALLAHIM BU GÜZEL GÜNLERİ TEKRAR NASİP ETSİN SİZLERE CANIM BENİM KOAMAN ÖPTÜM SENİ HERSEY HARİKA TABİ EN BAŞTA SEN VE ECRİN PERİ....

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

TATLIM VALLA BENDE EŞİMLE GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM KIZIMI BİR YERE BIRAKABİLSEM İYİ OLACAK KEMANCI OLDUGU İÇİN BAKARSIN GELENLER İÇKİ ALIR KIZIMIN O ORTAMDA OLMASINI İSTEMİYORUM BÜYÜK BİR İHTİMALLE EŞİMLE GELİCEM BENDE
O GUN GENE TELEFONLAŞIRIZ TATLIM İYİ OLUR EŞLERİMİZDE TANIŞIR :)

Düş bahçesi (Düşler Mutfağı) dedi ki...

Alkımcığım,

bir ömür boyu mutluluklar dilerim kardeşine ve sevgili eşine...Allah bir yastıkta kocatsın, saygıları, sevgileri ve mutlulukları asla bitmesin...

Sevgiyle kal,

HÜLYA dedi ki...

HOŞGELDİN CANIM.. RABBİM YÜZÜNÜZÜ HEP GÜLDÜRSÜ İNŞALLAH..

TAZE ÇİFTİN MUTLULUKLARI DAİM OLSUN..PEK YAKIŞMIŞLAR GELİN ŞEKER GİBİ EEE KARDEŞİNE DE BÖYLESİ YARAŞIRDI.. ALLAH MESUT ETSİN CANIM...

HER ŞEYE DEĞMİŞTİR ONLARI MUTLU GÖRMEK DÜNYALARA BEDEL...

ÖPTÜM SENİ ŞEKERCİM HOŞGELDİN

birsence dedi ki...

tatlım uzun zamandır işlerimin yoğunluğu yüzünden pek nete giremiyordum inan kusura bakma...dergiyi sormuşsun açılıyor bir daha dene istersen...
kardeşine mutlulukjlar diliyorum bir ömür boyu gülsünler inşallah...anneciğinin kopyası gibisin çok benziyorsun gerçekten...mutluluğunuz daim olsun hep gülün inşallah....

yildiz dedi ki...

Bir ömür boyu mutlu ve huzurlu
olurlar insallah.Gelin güzel,damat yakisikli olunca bize de masallah demek kaliyor..

ISLAK KURABİYE