13 Kasım 2008 Perşembe

MELEĞİM PASTA VE ÇİKOLATALI PASTACI KREMASI


Bu pasta benim biricik meleğime ait. Yani Berenime .Biz evlendiğimizde 3-4 yaşlarındaydı şimdi kocaman bir kız oldu.Tüm sevgimle yengem. Kim doğarsa doğsun sen her zaman bizim meleğimizsin..

Pasta berenin isteğine göre düzenlendi çikolatalı ve kestaneli yaptım. Bence yaptığım en iyi pasta oldu hem tat hemde görüntü olarak..Pastanın pandispanyası sıla pastasıyla aynı. Sadece yarı ölcü yaptım.Ara ve üst krema pastacı kremasıydı.Tabiiki çikolatalı olarak.Arasına kafkas şekerden aldığım kestane püresi ekleyince harika bir pasta oluşmuş oldu.herkese afiyet olsun.



pastacı kreması:



  • 250 gr süt

  • 1 çay bardağı şeker

  • yarım çaybardağı un

  • 1 tatlıkaşığı buğday nişastası

  • 3 yumurta sarısı

  • 1 paket vanilya

  • 100 gr bitter çikolata

yapılışı:



  • çikolata hariç hepsini karıştır ve pişir.

  • içine benbari usulu erittiğin çikolatayı ekle karıştırarak soğut.

  • ben pastayı kestaneli yapacağım için kestane püresinin yarısını muhallebiye karıştırdım.

  • şimdiden afiyet olsun.

4 yorum:

serpil'in mutfağı dedi ki...

ellerine kollarına sağlık muhteşem pastalar.hepsi birbirinden güzel valla.çikolatalı olanı alabilirmiyim.bende böyle pastalar yapmayı çok isterdim.hoşçakalın

Adsız dedi ki...

pasta harika görünüyor, ellerinize sağlik.

Disalce dedi ki...

berenciğin pastası harika olmuş...

ellerine sağlık canım...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım harika olmuş..meleğine de uzun sağlıklı bir ömür diliyorum iyiki doğmuş..

sevgiler

ÇİKOLATALI TURTA....