18 Ocak 2009 Pazar

DOĞA KOLEJİNDEN BİR İNSANLIK ÖRNEĞİ LÖSEMİLİ ÇOCUKLAR İÇİN KERMES



Kızımın gittiği okulda düzenlenen bir etkinlikten bahsetmek istedim.lösemili çocuklar için bir kermes düzenlediler. bizim sınıfa börekler düştü.bende yalancı su böreğini yapıp küçük dilimlere ayırdım üzerinede küçük notlar yerleştirdim.
o gün ben katılamadım ama öğretmenimizin söylediğine göre tüm çocuklar canla başla çalışmış hatta kızım eve geldiğinde bile ''taze taze börekler '' diye bağırıyordu.kazanılan tüm gelir löseve gitti.
biliyorsunuz arkadaşımın 2 yaşındaki kızıda lösemi.bu hastalık yaş falan tanımıyor ve tadaviside hem uzun hemde çok pahalı.o yüzden aklınıza geldikçe özel günlerde bayramlarda lösevi hatırlarsanız o yavrucuklarımızada biraz yardım etmiş olursunuz.
bu güzel davranıştan dolayı kızıma insanlara yardım edebilme imkanı verdiğinden dolayı başta SÜHEYLA HOCAM olmak üzere tüm doğa koleji çalışanlarına çook teşekkür ederim

1 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım çok teşkr ederim bende sizleri çok özledim...kocaman sevgiler

ÇİKOLATALI TURTA....