25 Ocak 2010 Pazartesi

SENİ SEVEN EN AZ 8 KİŞİ VAR!!!!!

Bu görmüş olduğunuz hanımefendi benim veri elemanım semra...bu sofra onun için hazırlandı çünkü hem işini hemde medeni halini değiştiriyor..
kendisi benim tüm nazımı ve kaprislerimi çekme konusunda bir nuramadır..tüm eziyetlerime!!!!! katlandığın için tekrar tekrar teşekkürler...seni çok özleyeceğiz...
hem yeni işinde hemde evlilik hayatında bol sanş diliyorum.. sevgiyle kal canım.. bizleri sakın unutma...






bizi unutmasını engellemek için!!!bir çiçekle uğurladık kendisini...



vedaya gülay hemşiremde geldi her ne kadar kendisi bırakıp gittiysende kızlar seni özlüyor canım !!!1

gene recep bey gene bir masa..fazla söze gerek yok bence...

tavada börek...bu konuda cevahir bir uzman.. özellikle peynir ve çörekotlu iç gerçekten çok farklı oluyor..




sıdıkanın yaptığı iki renkli kek

arifenin yaptığı mercimek köftesi



iki renkli kurabiye by filiz


lorlu pasta bana ait...


biskuvili irmik talısı sunadan..


yalancı midye tava bana ait.


patatesli börek pervinden..


sarmalar sıdıkadan...

GÜLE GÜLE CANIM...YOLUN AÇIK OLSUN.SAKIN UNUTMA SENİ SEVEN EN AZ 8 KİŞİ VAR...

1 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Semraya bir ömür boyu mutluluklar diliyorum masadaki herşey harika:)

ÇİKOLATALI TURTA....