21 Ocak 2010 Perşembe

PEÇETELİKLER 2

Peçeteliklerde 2.aşamam...bu şekli bulabilmek için birkaç defa yapıp bozmam gerekti.en uygunu 3 tane halka kullandığınızda oluyor. çok sık degil tam bitmesine yakın kurdelaları üst üste yerleştirirseniz sonuç daha iyi oluyor..tabii hala ufak tefek hatalar yapıyorum ama bence çok şirinler...

buda benim çılgınlıklarımı  izlerken kızımın halı üstüne yaptığı boncuklu insan motifi...toplamaya kıyamadım hemen resmini çekip yayınlamak istedim böylece yıllar sonra hoş bir anı olur kendisine...

3 yorum:

birsence dedi ki...

çok cici olmuşlar bunlar yaaa...bende çok heveslyim ama kalın peçete halkası bulamıyorum:(( fırsatını bulsam eminönüne gitsem neler neler bulacağımda zaman bulamıyorum:( sende hediye ettiğin sevdiklerinde güzel kullansın...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok şık olmuş ilk deneme için harika bence bende denemeye başladım.Bloğumdaki yemek servislerinde kullanıyorum.Aslında vakit olunca çok zevkli bir uğraş.Elinize sağlık.Sevgiler..Mine

kalpkurabiye dedi ki...

kesinlikle çok cici olmuşlar kurdelayı en son nasıl bağlıyorsunuz bunu yazarsanız çok sevinirim bende denemek istiyorumm

ÇİKOLATALI TURTA....