5 Ocak 2010 Salı

YENİ İŞ YERİMDE ÖZEL BİR YILBAŞI

yeni iş yerimdeki ilk yılbaşı kutlamasıyla karşınızdayız.
ben herzaman söylerim insan gitiği yerde kendisine uygun kişileri kendine çeker diye... ben bu konuda hep şanslı olmuşumdur. yeni EKİBİMDE bana çok benziyor hepsi çok uyumlu insanlar ve harika yemek yapıyorlar..ne kadar şanslı olduğumu anlıyorsunuzdur sanırım..

yılbaşı için hazırladığımız sofra...
bunlarda muhteşem böreklerimiz..

sanırım en çok acıkanlar gülayla recep bey oldu onları böreklerin önünden almak zor oldu!!!!


yılbaşı pastalarımızdan biri..diğerini çekmeyi unutmuşum o telaşta..


misafirlerimiz...bizi kırmayıp gelerek bize şeref veren Grup başkanımız Dr. Özgür beye,Dr.Serpil hanıma,Dr.Tülin hanıma,ecz.Zeynep hanıma,Dr. Buket hanıma,Dr.Rabia hanımaDr.Yeliz hanıma ve tabiiki şefim Dr.Murat beye ekibim adına çok teşekkür ederiz...




yeni evli doktorlarımız. Allah nazarlardan esirgesin. muhteşem bir çiftler inanın.


doktorlarım recep bey ve ahmet byardımcı personelim arife hanım


sıdıka hemşirem


yeni evli hemşirem filiz hanım..



gülay hemşirem.

pervin hemşirem.


aslında 2 hemşirem daha var ama biri sudanda diğeride afyonda..veri elemanım semra hanımHEPİNİZE TEKRAR TEŞEKKÜRLER HERŞEY HARİKAYDI TABİİ FİLİZE BİRŞEYLER ÖĞRETMEMİZ GEREK!!!!!
menüdekiler:
  • kabak salatası(gülay)
  • makarna salatası(pervin)
  • rus salatası(filiz)
  • kakaolu puding(filiz)
  • patates salatası(sıdıka)
  • incirli pasta(ben)
  • tahinli kek(ben)
  • dereotlu ve peynirli poğaca(ben)
  • hindistan cevizli kek (ben)
  • börek çeşitleri(ahmetö

2 yorum:

yildiz dedi ki...

Yeni yilini,yeni yasini,yeni isyerini ve ekibini kutluyorum.Umarim bu yeniliklerin hepsi sana sans ve huzur getirir.
Facebook da sayfan yok mu?Orda da yazisirdik.Sevgiyle ve dostca kal.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

harika bir ekip ve menü oluşturmuşsunuz...yapanların ellerine sağlık...yiyenlere afiyet olsun...herkesin yeni yılı kutlu olsun...
365 SAYFALIK BİR ÖYKÜ DAHA BAŞLIYOR, HER GÜNE YENİ BİR YAPRAK SAKLA, HER YAPRAĞA BİR ÖYKÜ SIĞDIR, MUTLULUK DE ! ADINA.
GÜZEL ÖYKÜLER SİZİNLE OLSUN... İYİ SENELER...
bende beklerim bloğuma canım...

ÇİKOLATALI TURTA....