14 Ocak 2010 Perşembe

KUZU TANDIR


Bu tarif anneme ait. tarifte bir miktar değişiklik yaptım ama annem geldiğinde kendisine yaptırıp onuda yayınlarım inşallah..

et için kasabınızla konuşmanız gerek. tandır yapacağınızı söylediğinizde eti ona göre hazırlıyorlar.
ben kuzu budu aldım.budu tam kesmeden dilimlere ayırdılar.

ben eti 10 dakika 1 soğan ve 1 havuç attığım suda haşladım.

eti çıkarıp yarım çay bardağı sıvıyağ1 yemek kaşığı yoğurt bir tatlı kaşığı salça tuz ve karabiber karışımı ile iyice buladım.dilimlerin arasına bolca sarımsak yerleştirip fırın poşetine yerleştirdim. 180 derecede 1 saat pişirdim.

servisten önce poşetten çıkarıp servis tabağına aldım.nar gibi kızarmış bir ev yapımı tandırım oluvermişti işte....

şimdiden afiyet olsun...

3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Oo eşim bayılır ellerine sağlık canım.....

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık gerçekten geleneksel bir tarif..

Sevil Şahin dedi ki...

ellerine saglık fıstıgım nefis olmuş..

ÇİKOLATALI TURTA....