13 Ocak 2010 Çarşamba

ÖZEL SOSLU GÖKKUŞAĞI SALATASI


Aslında salatada çok özel bir şey yok tek özelliği ismimle olan uyumu benim adımın anlamı gökkuşağı... yılbaşında yaşğünümüde kutladığım için masada beni anlatan bir şey olsun istedim..
sizlerede afiyet olsun...
malzemeler:
  • havuç
  • salatalık
  • mor lahana
  • marul
  • cerry domates
  • kırmızı turp
  • yeşil soğan

sos:

  • yarım çaybardağı sızma zeytinyağı
  • 2 çorba kaşığı limon suyu
  • sarımsak tozu,kuru nane
  • 1 tatlı kaşığı hardal
  • 1 yemek kaşığı mayonez (ben koymadım)

yapılışı:

  • yeşil soğan hariç tüm malzemeler soyulup istenilen şekilde doğranır.
  • sos malzemeri iyice çırpılır.içine ince doğranmış yeşil soğan eklenip iyice karıştırılır.
  • servisten hemen önce sos salataya ekilip servis yapılır.
  • şimdiden afiyet olsun.

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Salata olsunda :)))

Ellerine sağlık...

Sevil Şahin dedi ki...

harikasın fıstıgım ellerin dert görmesin sitenin yeni hali salatan hepsi süper
senin gibi..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerinize sağlık, salata tam da gökkuşağı gibi görünüyor. Kuru naneyi salata soslarında çok severim, sarımsak tozunu hiç denememiştim, aklımda bulunsun. Size afiyetler olsun. Sevgiler.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm salata bol renkli nefis görünüyor ellerinize sağlık...
Sevgiler...

ÇİKOLATALI TURTA....