23 Eylül 2010 Perşembe

PİZZA MUFFİN

pazartesi günü belimi incittikten sonra bana verilen rapor nedeniyle evdeyim.iş yapmam yasak. doğrusu istesemde yapacak haldede değilim. bende siteme birşeyler ekliyeyim dedim arşivde birikmiş birçok tarif var sırayla başlayalım artık.
bu tarif duygunun kavınvaldesi için yaptığım bir tarif. tuzlu kek yerine muffin şeklinde yaptım .hem yemesi kolay oldu hemde sunumu şık...
malzemeler:

  • 3 yumurta

  • 1 su bardağı yoğurt

  • 1 su bardağı sıvıyağ

  • yarım su bardağı peynir ezmesi

  • 2 sosis

  • yarım çay bardağı içi çıkarılmış zeytin

  • 1 avuç dereotu

  • tuz.

  • 3 su bardağı un

  • 1 kabartma tozu

  • 2 kaşık çörekotu
yapılışı:

  • sosisler küçük küpler halinde doğranır.

  • dereotu kıyılır.

  • diğer tüm malzemeler karıştırılıp hamur yapılır.

  • muffinlerin yarısının biraz üstüne çıkacak kadar hamur konup  üzerine çörekotu serpilir.

  • 180 derecede pişirilir.

  • şimdiden afiyet olsun.

2 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

değişik olmuş...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Muffinler sunum açısından çok güzel bir görüntü oluşturuyorlar... Ben de çok seviyorum tuzlusunu da tatlısını da...

Bu arada çok çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize... Sevgiler...

ÇİKOLATALI TURTA....