21 Mart 2010 Pazar

KIRINTI PASTASI

canlarım merhaba bu aralar sitemle fazla ilgilenemiyorum ağır bir faranjit geçiriyorum bir haftadır..öksürük ateş başağrısı kabus gibiyim ...doktor hasta olurnu demeyin günde 120-130 hasta bakıyorsanız hastanın herbiri size bir mikrop verse durumu siz düşünün artık..
bu pastayı kalmış keklerden yaptım.çok lezzetli ve besleyici oldu.bunu tek tek küçük pastalar halinde yapabileceğiniz gibi benim gibi kocaman bir pasta şeklinede sokabilirsiniz..
malzemeler:

  • 3 su bardağı kek kırıntısı

  • 1 su bardağı çekilmiş ceviz ,fındık ve badem

  • 2 su bardağı süt

  • 2 yemek kaşığı un

  • 3 yemek kaşığı şeker

  • 1 vanilya

  • 1 muz

  • 1 paket çikolata sosu

  • 1,5 bardak süt
yapılışı:
  • süt,un,şeker karıştırılıp pişirilir.
  • vanilya eklenip hafifce soğutulur.
  • çerez karışımı ve minicik doğranmış muzu ve kek krıntılarını ekleyip karıştırın.
  • yuvarlak borcama streç yayılıp karışım içine konur.
  • buzdolabında en az bir gece dinlendirilir.
  • ertesi gün çikolata sosu hazırlanıp soğutulur.
  • pasta tes çevrilip üzerine çikota sosu dökülerek hindistan cevizi süslenir.
  • şimdiden afiyet olsun..

2 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Geşmiş olsun, acil şifalar. Doktorluk gerçekten çok kutsal bir meslek. Herkesin yapabileceği bir iş değil, çok özveri istiyor. Pastanız da çok güzel, artan kekleri değerlendirmek için süper fikir. Ellerinize sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler.

Sevil Şahin dedi ki...

balım sen nerelerdesin telefonun hep kapalı tatlım etkinliklerimiz var haber vericem veremiyorum.
iyisin demi balım
ellerine sağlık nefis olmuş afiyet bal olsun
sevgiler

ÇİKOLATALI TURTA....