10 Şubat 2009 Salı

PİRİNÇUNLU KURABİYE VE ÖDÜL


canım arkadaşlarım SEVİLİM ve GÜLPINARIM beni en sevilen blog ödülüne layık görmüşler. çoook teşekkürler.bu ödülün 3 kuralı varmış.


  1. sana ödül veren arkadaşının linkini vermek

  2. ödül verdiğin 7 arkadaşın linkini vermek

  3. bu arkadaşlarını haberdar etmek

bence blogu olan ve emek veren herkes bu ödüle fazlasıyla hak ediyor. hepinizi çok seviyorum.


benim ödül verdiklerim:



  1. birsence

  2. birsel ve irem

  3. ferzanhobi

  4. hülya

  5. melisa

  6. nar taneleri

  7. tadınadoyamadım

hadi bakalım arkadaşlarım ödüllerinizi buyrun.


bu ödülün üstüne size birde kurabiye tarifi ağzınız tatlı olsun canlarım.


malzemeler:



  • 175 gr tereyağ

  • 1 yumurta

  • 1 su bardağı pudra şekeri

  • 1 su bardağı pirinç unu

  • 1 çay bardağı sıvıyağ

  • vanilya

  • kabartma tozu

  • un

yapılışı:



  • tereyağ pudra şekeri,vanilya,yumurta ve sıvı yağ karıştırılır.

  • pirinç unu kabartma tozu vanilya eklenir.

  • yavaş yavaş un eklenerek (4-5 bardak) kulak memesi kıvamında hamur yapılır.

  • 15-20 dakika dinlendir.(dolapta)

  • yuvarlayıp ortasına bir fındık konur.

  • 160 derecede 15-20 dakika pişirilir.

  • şimdiden afiyet olsun

  • gerçekten muhteşem bir lezzet. tarif için tadinadoyamadim.blogspot a çok teşekkürler

6 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

canımmmmmmmmm saol şekercim
cevaplarım en kısa sürede

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ödül için çok teşekkür ederim. Kurabiyeler her zamanki gibi harika, ellerinize sağlık. Sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

alkımcım çok teşekkürler tatlım.. yüreğine sağlık çook öptüm

birsence dedi ki...

canımsın canım bloğumu bu kadar beğeneceğini tahmin etmiyortdum sağolasın..inan çok sevindimm ..tatiş dönüşü çok güzel bir moral oldu...öpüyorum koskocaman.....:))

Adsız dedi ki...

Kurabiyeleri deneyip memnun kalamna çok sevindim.bütün fındıklı halide nefis görünüyor.Ellerine sağlık

Ayrıca ödül için çok teşekkür ederim

sevgiyle kal

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Bu aralar yine kurabiyelere takmış durumdayım. özellikle de besleyici olanlara. Pirinç unu sayesinde çocuklarımız için de güzel bir alternatif. Eline sağlık canım.

ÇİKOLATALI TURTA....