3 Şubat 2009 Salı

HAVUÇLU TOPLAR VE BİR YAŞGÜNÜ



merhaba arkadaşlar bir haftadır bloguma pek uğrayamadım biliyorum.ama annemler kızıma bakmaya istanbula geldiler. hem onlarla vakit geçirirken hem onları yakalamış iken doktor kontrollerini ve tahlillerini halletmeyi araya sıkıştırınca blogumu biraz öksüz bırakmak zorunda kaldım. Allaha şükür herşeyi bir şekilde yoluna sokup sağlıklı bir şekilde onları evlerine uğurladık..kızım oldukça üzgün durumda aslında.. onu teselli etmek bayağı zor olacak gibi duruyor.hafta sonunu onu eğlendirmeye ayırmam gerek sanırım.
bu gün ayrıca CANIM YENGEMİN YAŞGÜNÜ.İYİKİ DOĞMUŞSUN CİCİ ANNEMİZ. BİZ SENİ ÇOOOOK SEVİYORUZ.
bu tarif benim favorilerim arasındadır. havuçun farklı bir lezzeti..
malzemeler:
  • 3 havuç
  • 1 çay bardağı şeker
  • yarımçay bardağı su
  • 1 çay kaşığı katıyağ
  • 1 paket kare bisküvi
  • yarım su bardağı dövülmüş fındık
  • 2 çorba kaşığı kakao(ben koymadım)
  • üstü için hindistan cevizi
yapılışı:
  • havuçlar soyulup rendelenir tencereye konup şeker,su ve yağ eklenip pişirilir.
  • suyunu salıp iyice çektikten sonra ılımaya bırakılır.
  • ılıyan havuç şekerlemesine un haline gelmiş bisküvi,fındık içi, ve kakao eklenerek hamur haline getirilir.
  • küçük toplar haline getirilip hindistan cevizine bulanır.
  • şimdiden afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....