5 Nisan 2009 Pazar

KUMPİR


aslında menüde tek kişilik olarak planlamıştım kumpiri ama sayı fazla olunca ondanda önemlisi koyacak o büyüklükte bir tepsi bulamayında bu şekle çevirdim.

ama az olan bir davette tek kişilikte yapmayı düşünüyorum.çok daha şık olacağı kesin.

lezzet aynı lezzet ama bilirsiniz ya zerafet ayrıntıdadır sevgiler!!!

malzemeler:


  • 7-8 patates

  • 5-6 tane kornişon turşu

  • yarım çay bardağı dilimlenmiş yeşil zeytin

  • 1 küçük kavonoz garnitür

  • 1 avuç mısır

  • 3 kaşık tereyağ

  • tuz,karabiber

  • sıcak servis yapacaksanız 3-4 kaşık rende kaşar (ben koymadım)

  • ketçap,mayonez

yapılışı:


  • patatesleri soyup dörte bölüp terecereye koyalım.az bir su ilave ederek haşlayalım

  • patetesleri iyice ezip sıcakken tereyağ ,tuz,karabiber ekleyelim.ılımaya bırakalım.

  • patatesli karışım soğuyunca borcama yerleştirelim.orta kısmını hafifçe kenarlara çekelim.

  • diğer tarafta garnitür,turşu,zeytini karıştıralım.

  • patetesin ortasına yerleştirelim.

  • ketçap ve mayonezle süsleyip servis yapalım.

  • şimdiden afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

ÇİKOLATALI TURTA....